Kalendarze z logo firmy rozdawane na spotkaniach biznesowych to reklama
Wydatki na drobne prezenty np.: długopisy, portfele, MP4, rozdawane wybranym klientom podczas omawiania warunków sprzedaży można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
Firma przekazuje kontrahentom drobne, zwyczajowo przyjęte prezenty: długopisy, kalendarze, komplety do kawy, breloki do kluczy, etui, jedwabne krawaty ze spinkami, MP4, multinarzędzia, latarki z kompletem narzędzi, pendrive, portfele, ramki cyfrowe, stacje pogodowe, zegary ścienne, kubki termiczne i inne gadżety. Przedsiębiorstwo spytało ministra finansów czy takie wydatki mogą stanowić koszty uzyskania przychodów. Zdaniem firmy – tak.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Orzecznictwo podatkowe
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Orzecznictwo podatkowe